۵ پاسخ

تو هفته ۵خیلیا ساک بارداری هست زرده نیس
من دوجا رفتم یه جا گفتن نرماله بارداریت یه جا ترسوندن گفتن زرده نداری حالا مونده اخر این هفته برم دوباره

زودرفتی نشون نداده بذار یکی دوهفته دگ برو

نگا شکمی دیرتر نشون میده جنین و ساک رو
بعد اینکه چقد عجله داشتی واسه سونو رفتن عزیزم برای قلب دو تا ۴ هفته بعد مثبتی باید بری

شکمی رفتی؟

ینی باردار نیسی؟

سوال های مرتبط

مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۶ ماهگی
مامان دخمل نازم🎀🩷 مامان دخمل نازم🎀🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری