اینم عکس سنو که امروز رفتم

تصویر
۱۰ پاسخ

نگرانم یعنی تشکیل میشه؟

تازیخ سونو درسته کیسه زرده ک باشه جنین هم تشکیل میش ان شالله نگران نباش

به تاریخ پرویودی 8هفته رفتم هر چی نگاه کرد گفت جنین نمی‌بینم به سنو 5هفته و 4روز

بیا ترجمه شدش

تصویر

دوقلوهه ؟

هفته 8 بارداری ام امروز رفتم سنو گفت فقط ساک زرد و جنین دیده نمیشه تو سنو 5هفته و 4 روز نشون میده کسی هم بوده

من فقط فهمیدم ۵ هفته و چهار روزه ساک جنین تشکیل شده
قدشم ۱۳ میلی متره🥹
اوخی نازی

۵ هفته و چهار روزته خیلی زود رفتی

واژینال؟

حالا چرا انگلیسی؟😀

سوال های مرتبط

مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان‌مهراد مامان مامان‌مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهانم💙🐣 مامان آیهانم💙🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هشتم بارداری