۹ پاسخ

لکه بینیت قطع شده ؟

عالیه

عزیزم من الان تاپیک شما رو‌ دیدم
بعد ۳ روز تاخیر پریودی بتام ۶ بود و همه بی‌بی هام مثبت کمرنگ
بعد ۵ روز تاخیری بی بی چکام پر رنگ تر شد و بتام ۹۵
بتام کمه استرس دارم پوچ باشه،
علایمم جز حالت پریودی ندارم
حتی حساسیت سینه هامم ندارم

ایشالا سالم سلامت به دنیا بیاریش عزیزم برا منم دعا کن یدونه از این ازمایش مثبتا رو تجربه کنم

عالیه مبارکت باشه منم دعاکن جان

اره عالیه😍

ماشاالله

شما هم تنبلی تخمدان باردار شدین با چه داروهایی؟

عالی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانوم مامان ماهلین خانوم روزهای ابتدایی تولد