بعد ده روز تاخیر کم نیست این تیتر بتا؟

تصویر
۴ پاسخ

بتات خیلی کم باید تکرار کنی برو ببین جی میگه
چون لکه بینی هم داری خدای نکرده شاید بارداری شیمیایی

برودوباره تکرارکن من بعدازسه روزرفتم ۲۰۰بود

دکتر شیاف میده بهت

شاید دیر گرفته خب دوباره چند روز دیگه بتا بده

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان تودلی👪 مامان تودلی👪 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جگر گوشه 😍 مامان جگر گوشه 😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️فندق❤️ مامان ❤️فندق❤️ هفته چهاردهم بارداری