دوستان از آزمایش تیتر بتا من دیروز روز ده تاخیر

تصویر
۶ پاسخ

خیلی عدد پایینه حتما برو دکتر خارج رحمی نباشه
من روز چهارم عدد شد ۵۰
روز هفتم شد ۱۸۵
که باز دکتر گفته پایینه باید تکرار کنم گفت تا روز نهم اگر نزدیک ۴۰۰ باشه خوبه اگر کمتر باشه باید بیایی سنوواژیناال
که روز نهم آزمایشم خداروشکر شد ۴۰۹

گلم چرا دوباره بتا نمیدی خب

چرا سونو نمیری ک خیالت راحت شه اخه یا ۴۸ساعت بعد اخرین ازمایش همون ازمایشگاه تیترو تکرار کن

عزیزم بنظرم به دکتر نشون بده
من یک هفته تاخیر سر پسرم ۱۵۰۰ بود

خوب رفته بالا ؟

این هم سه روز بعد تاخیر .بین دوتا آزمایش هفت روز فاصله

تصویر

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان ❤️فندق❤️ مامان ❤️فندق❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پنجم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته هفدهم بارداری