دوستان من چندروزقبل ازعیدسال بیبی چک زدم منفی بودیه بعدازظهر یه صبح زدم.
۱۵دی پریودشدم تا۲۲که اخرین موعدم بود ذیگ پریودنشده زودم تادیروز پریروز ک لک اومدواسم
عزیزمممممم
بالاخره شد
مبارکت باشه جانم،🤩😍چقد خوشحال شدم برات
خدا چه عیدی قشنگی بهت داد
سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر تو روبیکا لینک بفرستم برات
@ssalehimiti
عالیه عزیزم علائمتون چی بود؟
عالیه مبارکه
مبارکه عزیزم علایم داری تاخیری
عالیه مبارکت باشه
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
نرماله خوبه
عالی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.