این تیتر بتا برای هفت روز تاخیر چطوره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دوستان من چندروزقبل ازعیدسال بیبی چک زدم منفی بودیه بعدازظهر یه صبح زدم.
۱۵دی پریودشدم تا۲۲که اخرین موعدم بود ذیگ پریودنشده زودم تادیروز پریروز ک لک اومدواسم

عزیزمممممم
بالاخره شد
مبارکت باشه جانم،🤩😍چقد خوشحال شدم برات

خدا چه عیدی قشنگی بهت داد

سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر تو روبیکا لینک بفرستم برات
@ssalehimiti

عالیه عزیزم علائمتون چی بود؟

عالیه مبارکه

مبارکه عزیزم علایم داری تاخیری

عالیه مبارکت باشه

سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457

نرماله خوبه

عالی.

سوال های مرتبط

مامان ❤️فندق❤️ مامان ❤️فندق❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان جگر گوشه 😍 مامان جگر گوشه 😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پنجم بارداری
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری