عالیه فقط برای سونو عجله نکن بزار ۸هفته بشه بعد برو چون تادکتر میری بخاطر پولشونو اولین کاری که میکنن سونوی واژیناله بعد چون زوده چیزی تشخیص نمیدن میگن برو دوهفته دیگه چیزی دیده نشده اینجوری باید استرس بکشی تا دوهفته. ۸هفته قلب نی نی هم تشکیل شد سونوی شکمی هم انجام میشه سونی زیادی هم برای جنین خوب نیست
عزیز. عدد بتا چجوری تشخیص میدی ؟
بالا هزار اوکیه
مبارکه عالیه بزودی ۸هفته بری واسه قلب🫶
تا اون موقع هم فولیک اسید و ویتامین د3 یادت نره😍
اره گلم خوبه بزار ۸ هفته برو سونو قلب مبارکه😍
خوبه بنظرم
8هفته انشالله برید سونو قلب
8 هفته که شد برو سونو واس قلبش
عالیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.