۱۲ پاسخ

مبارکهه

مبارک😍

شش ماه گذشته بچت خوب بود همچیش

از علائمت میگی منم تازه مثبت شدم

سلام خانما
من آخرین پری 27برج 2
ازماش اولم هفته قبل بود88.98
امروز تیتر بتا دادم113بود
بنظرتون خیلی کمه ؟
راهکاری نداره بتا بره بالا؟

مبارکه

بله ایشالله ک دوقلویه

به به مبارکه😍به سلامت بقل بگیریش
برای منم دعا کن ۶روز دیگه موعودمه

آره عزیزم میتونی سونوی اول رو بری همین فردا . شکمی. ساک داخل رحم نشون میده. اگ هم که درد و حالت خاصی نداری که نگران بشی حتما تو رحم هست یا نیست صبر کن یه هفته دیگه برو ک قلبشم تشکیل شده باشه

اره مبارکه

بله عزیزم
مبارکه

اره عالیه مبارکه

سوال های مرتبط

مامان نقلی💙 مامان نقلی💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان اقاعلی مامان اقاعلی هفته بیستم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته چهاردهم بارداری