سلام
من بعد ۱۲روز تاخیر عدد بتا ۴۶۰۰۰ هزار بود عدد نرماله؟

۶ پاسخ

خوبه بتات

کلا عدد هورمون hcg بالای 25 به معنی بارداریه ؛ مواردی که عدد بالاتر هست خوبی ای که داره نیاز به تکرار ازمایش ندارین اما در اینکه میتونه نشانه چند قلو زایی باشه یا نه اختلاف نظر وجود داره ، ممکنه سن بارداریتون بالاتر باشه.با سونو دقیق تر نتیجه معلوم میشه

من ده روز تاخیر 18 هزار بود فک کنم طبیعیه

حتمالا دوقلو باشن

بهتره دکتر ببینه اینجا نپرس هرکی یه چیزی میگه بدتر استرس میگیری

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان نقلی💙 مامان نقلی💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لوس لوسی🫀🧿 مامان لوس لوسی🫀🧿 هفته یازدهم بارداری
بابای کوروش بابای کوروش روزهای ابتدایی تولد
مامان اووکادو مامان اووکادو هفته سی‌وششم بارداری
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی