آره عزیزم ربطی ب بتا ندارع ک میگن کمه مال من ۳ تاخیر ۴۷۰ بود دوقلو هم باردارم اصلا تکرارش نکردم اینا همش پول الکیه سونو هم نرو تا ۸ هفته و ۴ روز برو
ب منم گفت نیازی نیست تکرارکنی
منم ۳۴۸ خیلی میترسم چرا انقد کمه😒
بله عزیزمعاایه اصلا نگران نباش
باید دوباره ۴۸ ساعت بعد تکرار کنی رفت روی هزار میتونی بری سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.