سلام مامانا عدد بتا ۳۰۰ برای روز تاخیر خوبه؟

۵ پاسخ

آره عزیزم ربطی ب بتا ندارع ک میگن کمه مال من ۳ تاخیر ۴۷۰ بود دوقلو هم باردارم اصلا تکرارش نکردم اینا همش پول الکیه سونو هم نرو تا ۸ هفته و ۴ روز برو

ب منم گفت نیازی نیست تکرارکنی

منم ۳۴۸ خیلی میترسم چرا انقد کمه😒

بله عزیزم‌عاایه اصلا نگران نباش

باید دوباره ۴۸ ساعت بعد تکرار کنی رفت روی هزار میتونی بری سونو

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری