خانوما این عدد بتا برای یه روز تاخیر خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

تکرار نکردید بتارو عزیزم؟

از من با یروز تاخیر ۲۵۰ بود. بچم پسر بود. بارداری اولم

آره عزیز

اره خوبه عزیزم ولی بازم تکرار کن

آره عزیزم ۴۸ ساعت بعد تکرار کن ممهم درست بالا رفتنشه برای من ۷۵ بود سه روز بعد شد ۷۷۶ نگران نباش

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اِویتا🥹🌸 مامان اِویتا🥹🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اقاعلی مامان اقاعلی هفته بیستم بارداری
مامان آوا جانم مامان آوا جانم هفته یازدهم بارداری
منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری