سلام دوستان ازمایش دادم بتا رو 10000 بود خوبه؟

۶ پاسخ

مبارکه عزیزم بتات خیلی خوبه بالاس اطرافیان داری کسی دو قلو ابنا داشته باشه

مباااارکه عزیزم

روز موعود تست زدم مثبت شد امروزم ٨ روز گذشته بود ازمایش دادم رو ده هزار بود بتا

سلام عزیزم از چندم سیکل تا چند سیکل قدام داشتی ؟
این برای من سوال شده 🥺 من از هشت سیکل تا ۱۸ سیکل اقدام داشتم و الان ۶ روز تاخیر دارم و بی بی چک منفی

مبارکه قشنگم چند مدته اقدامی

اره عزیزم مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری