۷ پاسخ

عالیه عزیزم

چند روز تأخیر داری گلم

مبارکه گلی خداروشکر، سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟

بچه ها من ۸روز تاخیری بتا دادم منفی بود ،هنوزم پریود نشدم بنظرتون ممکنه خطا زده باشه بتا؟

منم یکشنبه ۶روز تاخیر بتا دادم۱۰۰امروز پنچشنبه۱۰ردز تاخیر تیتر دادم ۳۶۰نمیدونم نگران باشم نباشم

ب سلامتی عزیزم دعا کن منم این ماه جواب بگیرم این ماه هم نشد

اره عزیزم باید سه برابر میشده که شده خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لئا مامان لئا هفته چهلم بارداری