۷ پاسخ

واسه من دیروز دادم ۱۰۹ بود ینی خطرناکه؟؟😭😭😭

زر میزنه
من 700بود نگفتن پایین!

واااا خوبه که 🫠بعد چند روز رفتی ؟

استرس نگیربرامن‌اولش ۱۱۱ بود

اوکیه الکی استرس نده به خودت

بالای هزار که نرماله خوبه که

🫥برای من ی روز بعد موعد ۳۳ بود

سوال های مرتبط

مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری