سلام خانوما عدد بتا 10000 خوبه یه چیزی جایی خوندم ترسیدم

۶ پاسخ

ن جیگرم من دو روز تاخیر ۲۴ هزار بودم جنسیت ام پسر بود . نی نی خیلی جاش خوبه ک هورمون بارداری تو بدنت خوب ترشح میشه تو باید خوشحال باشی ک بارداریت خیلی سالمه

احتنال چند قولو بودن هست

با 6 روز تاخیر

میگن خارج از رحمی اینجور چیزا

نه بابا خوبه من ۵ هزار بود

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان لئا مامان لئا هفته چهلم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی
مامان نلین🎀✨ مامان نلین🎀✨ ۵ ماهگی
مامان آلاء 🎀 مامان آلاء 🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا جانم مامان آوا جانم هفته یازدهم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان رادمهر💙رایان💙 مامان رادمهر💙رایان💙 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی