خانوما این عدد بتا خوبه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

دوقلوعه🥴😁

اره عزیزم مبارکه

اره عزیزم

عزیزم رفتی سونو سما دوقلو بودی؟؟؟

عزیزم شما بعد ۴۸ ساعت بتا رو تکرار نکردی ؟ افزایشش چقدر بود

ماشالله برای سه روز تاخیر عدده خیلی بالاس برای دو قلو عدد اینجوری بالا میشه

ای جانم دو قلو حتما

اگر از داروهای هورمونی و یا خودت تو خانواده سابقه چندقلو داشته باشی امکان بارداری چندقلویی داری

مبارکه عزیزم برای منم دعا کن 🥹

خیلی بالاست، احتمال دوقلویی میتونه باشه

بله گلم

اره چند روز تاخیر داری

چن روز تاخیر؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۱ ماهگی
مامان اِویتا🥹🌸 مامان اِویتا🥹🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان هلو مامان هلو هفته هشتم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری