خانوما عدد بتا خوبه؟
چند هفته میشم بنی؟

تصویر
۲ پاسخ

من 255 بودم 3 هفته ام بود 48 ساعت بعد تکرارش کردم 603 بود هفته پنج رسیده بود به 1500

ارههه خوبع یعنی بیشتر از ۲۰۰ هست
اینجوری ک معلوم نمیکنه ک چند هفته ییی
بعد ایشالا ک به سلامتی به دنیا بیاد 🥰♥️
برا منم دعا کن 🙂

سوال های مرتبط

بی نام بی نام قصد بارداری
مامان نخود فرنگی ها مامان نخود فرنگی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان نلین🎀✨ مامان نلین🎀✨ ۵ ماهگی
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته نهم بارداری
asma asma قصد بارداری