مامانا ، با ۴ روز تاخیر بتای ۱۱۵ خوبه؟

۴ پاسخ

دکترت کیهههههه

بله خوبه مجدد۴۸ساعت بعدتکرارکن ببین۲برابر شده

علائمتون چی بود؟
منم ۴ روزه تاخیر دارم روز اول بیبی چک زدم منفی شد
منم برم بتا بدم؟؟

آره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان Arkan مامان Arkan هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری