سلام مامانا بتای بالای ۱۰۰۰ بعد ۲۳ روز تاخیر خوبه؟؟؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم
مطب دکتر زهرا اشرفی آسانسور داره؟ چون من استراحت مطلقم

اره عزیزم معمولا خوبه بستگی داره کی لقاح انجام شده باشه چند هفته باشی تو سنو بعضی موقع ها دیرتره

چند روز تاخیر فهمیدی حاملی؟

من سر پسرم با ۴ روز تاخیر ۱۸۰۰ بودم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان Arkan مامان Arkan هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری