۵ پاسخ

نه دیگه برای چهار روز خوبه من روز موعد هشصد بود یعنی یک روز تاخیر نداشتم عدد بالای بتا اره مبتونه دوقلو باشه ولی صدرصد نیست ولی احتمالش بیشتر میکنه

آره عزیزم خوبه زیاد هم نیست یعنی مناسب روزش خوبه، مبارکه آن شاء الله

من با ۳ روز تاخیر ۹۳۰ بود

شاید دوقلوعه

فکر کنم نرماله، میتونه دوتاهم باشه ولی قطعی فقط با سونوی واژینال توی ۵ هفته مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری