سلام خانوما بتای ۴۰۰ با ۹ روز تاخیر خوبه

۸ پاسخ

چندروز بعد دوباره تکرارش کن تا بالای 10هزار نشدی از من نصیحت نرو سونو

بنظرم بعد۴۸ساعت تکرارش کن ببین دوبرابرمیشه

فردا میرم پیش دکترم ببینم چی میگه تحت نظرم

باش ممنون😊

احتمالا دیرتر لقاح داد پایان 7 برو سنو

اره مال من هفت روز تاخیر ۲۶۰ بود ۹ روز تاخیر شد ۶۰۰ دوروز دیگه بده بالارفته باشه اوکی هست

فردا میرم پیش دکتر

فک کنم کمه یکم
مگه خیلی نزدیک پریودت لقاح صورت گرفته باشه
باید بازم تکرار کنی ببینی رشدش چجوریه

سوال های مرتبط

مامان Arkan مامان Arkan هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری