سلام بچها ۱۰ روز تاخیر بتا ۴۳۰۰ خوبه ؟؟

۲ پاسخ

من هشت روز۱۲۰۰بود

اره خوبه منم با هشت روز چهار هزار بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته نهم بارداری
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری