۱۱ پاسخ

گلی درخواست بده

منم سقط کردم اردیبهشت

انشاالله برام دعا کنید 😭🤲😭🤲

من دوروز تاخیر ۱۲۴بود ۴روز تاخیر ۳۲۰ بود

چند بود اول بعد چند شد

خوبه عزیزم مبارک باشه برای منم دعا کن

سلام ۵ روز تاخیر داشتم ۱۰۰۰ بود. بنظرتون خوبه ؟

یعنی ۳۲۰ضرب ۱۰ کنم

هر ۷۲ ساعت باید حتما دو برابر بشه . حساب کن ده روز چقدر .

دارم دیونه میشم بخدا دکتر گفت تا روز شنبه باید بالا بره نمیدونم ۱۰ روز تاخیر باید چند باشه

آره خوبه داره بالا میره مبارکه

سوال های مرتبط

مامان ناز مامان ناز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه‌ی خدا مامان معجزه‌ی خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری