۷ پاسخ

رفتم دکتر گفت شنبه بیا آزمایش بده ببینم چقدر شده

رفتم دکتر گفت شنبه آزمایش بده بیارببینم چقدر بالا میره

چیزبدی نیست خداروشکر از دوبرابیشترم شده

دوبرابر شده دیگه عزیزم
نگران نباش

خوبه

الان چندبتا

نگران نباش عزیزم
من با ۴ روز تاخیر بتام ۹۰ بود

سوال های مرتبط

التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان مانیار مامان مانیار هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی هفته هشتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته یازدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری