سلام خانما بتا ۸۰۱۵ با ۴روز تاخیر خوبه؟؟

۶ پاسخ

خیلی زیاده ماشاالله احتمالا دوقلویی😂😍
مال من ۹روز تاخیر ۷۴۲۱بودش یدونس بچم

عزیزم امکان دار دوقلو باشه

چه زیاد مطمئنی چهار روز تاخیره

هنوز سونو نرفتم

جدی؟ ۸۰۰۰ خیلیم زیاده . شاید چند قلو باشه

عالیی

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی هفته هشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان پاستیل مامان پاستیل هفته هفدهم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌ودوم بارداری