سلام خانما با ۱۶ روز تاخیر عدد بتا ۱۳۷۰ خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

من یروز ب پریودی ۱۴۰۵ بودم😍🍓

منم ۶ روز تاخیر دارم
روز ۴ ، ۱۳ بودم ، دعا کنین بتام رفته باشه بالا

مبارکه عزیزم امیدوارم صحیح و سلامت باشه

خوبه مبارکه

عالیه عزیزم من دویست بودم با سه روز تاخیر

عالیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سیزدهم بارداری
مامان پاستیل مامان پاستیل هفته هفدهم بارداری
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان اِویتا🥹🌸 مامان اِویتا🥹🌸 هفته سی‌ام بارداری