خانما ۱۲ روز تاخیر بتا ۵۰۰ پایین نیست ؟ استرسم گرفته پوچ نباشه

۱۰ پاسخ

سلام مبارکه خیر پایین نیس....
تمرکزتون بزارید روی تغذیه سالم

عزیزم علائمت چی بود؟؟بی بیچکت کی مثبت شد میشه تایپیک منو ببینی

تخمک گذاری و لقاح بعد موعد بوده برای همین عددش کمه. تنبلی تخمدان داری؟

خوبه عزیزم شما زیر دلتون حس سنگینی و گرفتگی هم دارین یا ن من چهار روز تاخیر دارم و سینه درد میخوام بدونم میشه به علائم تکیه کرد یا ن

من بعد 1۰روز تاخیر بتام۲۷۷ بود

شاید لقاح دیر بوده

اگه لقاح دیر صورت گرفته باشه طبیعیه

شاید لقاح دیر انجام شده عزیزم بد به دلت راه نده باز دو روز دیگ تکرار کن

من سر در نمیارم از عدد بتا و .... ولی من روز موعدم ازمایش دادم و هیچ تاخیری نداشتم بتام ۵۰۰ شد

من بتام بعد ۵ روز ۱۵۰ بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری