خانما ۱۲ روز تاخیر داشتم بتا دادم ۸۰۰بود خیلی کمه؟!

۷ پاسخ

اره خیلی خوبه

علایم

مبارکه عزیزم

ن خیلی خوبه.مبارکه😍

کی ازمایش دادی

نه عزیزم مبارکه

نه عزیزم عالیه مبارک باشه😉🥰

سوال های مرتبط

مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان ریزمیزه 🧒💙و🤰 مامان ریزمیزه 🧒💙و🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری