سلام دوستان عزیز ۸روز تاخیر ازمایش بتا ۶۱۹۳ خوبه؟؟؟؟

۷ پاسخ

عالیه عزیزم مبارکه برا منم دعاکن

مبارکه عزیزم انشالله که بمونه برات وسالم بیاد تو بغلت برامنم دعا کن 🙏🥺👶

اره عزیزم خوبه بری سونو ساکشم تشکیل شده یه ۴_۵روز دیگه قلبشم تشکیله

اره عزیزم نرماله

مبارکه

خیلی خوبهه

بله عزیزم مبارک برای من دعا کن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان نخود و لوبیا مامان نخود و لوبیا هفته دوازدهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری