ربطی نداره گلم بستگی داره لقاح کی صورت گرفته باشه .😊😊
ن عزیزم نرماله اگه خیلی استرس داری ۴۸ ساعت بعد بتا تیتر بده اگه نه و واستا ۸ هفته برو سونو فقط استراحت کن
اصلا خودتو نترسون عزیزدل من بعد ۱۶ روز بتام ۲۹۲ بود و دکتر گف نیاز ب تکرار مجدد نیس لقاح دیر بوده
نه خوبه عزیزم
فدات میشه بگی قبل از موعد چه علائمی داشتی
یه سون بده خیالت راحت بشه
یا تکرار کن
نگران نباش
نه عزیزم اصلا ربطی نداره برامنم همین عدد بود
اره بخدا من ۸سال نازای داشتم شب ساعت ۲بی بی چک زدم ۱۳روز تاخیر مثبت شد فرداصبح رفتم ازمایش بتام ۲۰۰شد
الکی استرس نکن منم میترسوندن بتات کمه فلان ولی الان بچم بغلمه با ۱۳ روز تاخیر بتام ۲۰۰بود
من ۱۳روز گذشته بود۲۰۰بود بتام
واسه تاخیر هشت روز یکم کمه🤦🏻♀️
یکم کمه دو روز دیگه تکرارش کن باید دو برابر بشه تو دوروز
خیلی کم نیست ولی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.