۴ پاسخ

هرچی از سن‌ و روزهای بارداری بگذره تیتر بتا بیشتر میشه
چون هورمون بارداری بیشتری تو خونت تولید شده
جای نگرانی نیس

اوهههههه خیلی بالاس احتمالا دوقلو داری

هر چی میره بالاتر بهتره.مبارکه دیگه

خوبه که بعنی بتات رفته بالا و بارداری صدرصده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری