۵ پاسخ

ای جانم مبترکه عزیزم نگران نباش من بعد ۹ روز ۲۷۰ بود زنداییم بعد ۱۲ روز ۲۰۰ بود که الان گل پسرش سه ماهه بغلشه🤩
دکترم میگه پسرا دیر نشون میده دیر بالا میره بتاشون. به دکتر نشون بده احتمالا بگه ۴۸ ساعت بعد دوباره چک کنی یکم بالا رفته باشه اوکیه.

سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457

نه یکی رو میشناسم هفته هفتم تازه شد هزار، من خودم روز دوم تاخیر هزار بودم، یکم تقویتی بخور بچه جون بگیره بیشتر رشد کنه، آجیل بخور

وای مبارکه عزیزم، برای منم دعا کن این ماه حامله باشم

مال منم ۱۵۰ بود دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👑🎀 پرنسآ 🎀👑 مامان 👑🎀 پرنسآ 🎀👑 هفته سی‌وپنجم بارداری