دوستان بتای ۱۷۰۰ بعد ۶ روز تاخیر پریود خیلی کمه؟

۴ پاسخ

من بعد ده روز تاخیر ۱۰۰۰ بود عالیه البته من سیکلم ۲۱ روزس

نه خوبه عزیزم!

نه خیلی عالیه برا من توی ۶روز ۹۶بود
که بچم نموند انشالا نی نی شما سالم و سلامت باشه

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری