بتای من چطوره بچها ۸روز تاخیر کم نیست؟

تصویر
۱۸ پاسخ

فکر کنم یه قلو هست این دفعه❤️

خوبه مبارکه

مبارکه عزیزم انشالله سالم بغل بگیریش 😍❤️
برای منم دعا کن🥺

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

مبارکهههههه عزیزم تو همونی بودی که گفتی ماه دیگه عکس رنگی بدی

ن عزیزم اوکیه برای من با یروز تاخیر هزاروخورده ای بود

انشالله بخوشی بگذرونی این دورانو..صحیح وسالم بگیری بغلت نینی رو...واس ماهم دعاکن

عالیه

خووبه مبارک باشه

عالیه عزیزم ، مبارکت باشه ، لطفا برای همه ی چشم انتظارا دعا کن

عالیه عزیزم
نه خوبه گلم بعضی وقتا لقاح دیر میگیره

نه گلم عالی

عالیه

ایجانم مبارکه خوشحال شدم عزیز

خوبه بنظرم
البته من با ۷روز تاخیر ۷۵۴۶ بود فک میکردم دوقلوعه 😑

مبارکه زیبا

عزیزم خیلی مبارکه چند ماه اقدام بودی

مبارک باشه عزیزم
نه عالیه
دعامون کن

سوال های مرتبط

مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا محمد و نقلی مامان آقا محمد و نقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری