۱۱ پاسخ

من سه روز تاخیر بتام ۱۳۷۱ بود

من با 5روز تاخیر 530بود دوقلو بودن😐

نه من یه روز بعد موعد ۹۸۰ بودم یه قلوعه
طبیعیه عزیزم

نه خوبه من بالای هزاروششصد بودم تک قل بود

نه طبیعی خوبه دوقلویی انقد نیس ۵۰ هزار بالا تره . اما تا تشکیل قلب نری نمی‌فهمی چنتاس

عزیزم🥹 دوست داری باشه ؟

طبیعیه من دوقلو داشتم اولش ۲۰۴بود که یه روز بعد تاخیر دادم
بعد دوروز شد ۸۰۰۰هزار این چیزی نیس

من ۴ تأخیر مثبت هزار بود

طبیعی عزیزم عدد بتا مثل اینکه به دوقلو اینا ربطی نداره ولی احتمال داره دوقلو باشی

نه بابا طبیعیه

نه برای من۹۰۰بود سه روز بعد موعد

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان کارن و کامیار👬 مامان کارن و کامیار👬 ۱ ماهگی
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری