نه عزیزم برای همه یکی نیست اینجا میپرسی بهت استرس میدن بستگی داره لقاح کی بگیره
شاید لقاحت زود بود یا چند قلو داری
اره خیلی زیاده من ۴ هفتم بود بتام ۱۰۰ بود
گلم من ۳هزار بود فقط ساک بارداری بزرگ شد آخر سقط کردم
از من۱۲۰۰بود
شاید چند قلوعه
دوقلو به بتا نیس
ن زیاد نیس هر یه روز درمیون بتا 2برابر میشه
شاید دو قلو باشع
نه عزیز من 5 هفته بودم 10000 بود 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.