بتای ۴ هزار برای ۴ هفته زیاد نیست؟؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم برای همه یکی نیست اینجا میپرسی بهت استرس میدن بستگی داره لقاح کی بگیره

شاید لقاحت زود بود یا چند قلو داری

اره خیلی زیاده من ۴ هفتم بود بتام ۱۰۰ بود

گلم من ۳هزار بود فقط ساک بارداری بزرگ شد آخر سقط کردم

از من۱۲۰۰بود

شاید چند قلوعه

دوقلو به بتا نیس

ن زیاد نیس هر یه روز درمیون بتا 2برابر میشه

شاید دو قلو باشع

نه عزیز من 5 هفته بودم 10000 بود 😅

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری