خانما بتای ۱۲ هزار برای ۵ هفته و ۳ روز زیاده ؟؟

۶ پاسخ

سلام خانومی خوبی ؟
ببخشید منم امروز رفتم سونوگرافی نشون داده ۵ هفته و ۳ روز هستم . سه روز قبل ازمایش بتا دادم ۱۰۰۰ بود ولی دو روز بعدش دادم ۱۲ هزار شده نگرانم که چرا یهو رفته بالا

یادم نیس ولی همین ک پریود نشدم فک کنم ۲روز ک گذشت رفتم آزمایش دادم

میگن بتای بالا پسره دیگه نمیدونم😐

ن بابا برا من ۵۰هزار بود دکتر گفت شاید دوقلو باشه ولی یدونه دختر ناااز بود

شاید تو تا داشته باشی

آره نسبتا زیاده شاید دو قلو باشه

سوال های مرتبط

مامان چوری🐣 مامان چوری🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان نی نی👶🏻🍼 مامان نی نی👶🏻🍼 هفته دهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان جان جانان
و تو دلی مامان جان جانان و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری