سلام بتای ۸۰۰۰و خورده ای برای کسی که داخل هفته ۶هست زیاده?

۹ پاسخ

خواهر زاده من3600 بود سه قلو باردار بود میترسم

1905 بتام نزدیک 2000 احتمال چند قلوئیه

مال من 1905 هست به نظرتون دوقلوعع

هفته ی ۶ هم باید بتا بدیم؟

اوکیه عزیزم نگران نباش

خوبه ....

نه خوبه برای من ۲۱۰۰۰بود

برا من ۷۰۰۰ و خورده ای بود ۵هفته بودم

نه عزیز خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان چوری🐣 مامان چوری🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولو 🩵💙 مامان کوچولو 🩵💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته هشتم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی