خانما استرس گرفتم بگید کیا با بتای ۲۰۰ خورده ای بارداری موفقی داشتند

۵ پاسخ

پارسال خواهرم بتاش ۶۸ بود . ولی باردار بود.زودتر بری پایینه دیر تر بری میره بالا

بتامن ۲۰۰بودپسرم الان ۶سالش

من بتا اولی م ۷۴بود امشب اولین لگد نی نی مو فهمیدم

من بتام ۲۰۰ بود

من با بتای۱۰۰دخترم الان۶سالشه😄

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته نوزدهم بارداری
مامان نیلا و نیلماه مامان نیلا و نیلماه ۲ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری