کیا حاملگی مولار داشتند ؟

۴ پاسخ

من داشتم عزیزم

اول از روساک بارداری کوچیک دکتر مشکوک شد

مهم ترین نشونه ش هم عدد بتا بالا بود

دوبار کورتاژ شدم که خدازوشکر اذیت نشدم الانم ازمایش دادم خوب بود همه چی

چرا ب این چیزا فک میکنی عزیزم اصن فک نکن گلم همچیت عالیه

من داشتم تقریبا سال ۹۷

من داشتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عدس مامان عدس هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
فادیا❤ فادیا❤ قصد بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۳ ماهگی