۵ پاسخ

یه سوال عزیزم مگه هفته هشت بارداری نیستی؟چطور حاملگیت مولار شده عزیزم😔

یعنی پوچ ...میفته خودش خود ب خود

حاملگی های غیر طبیعی مثل حاملگی های پوچ میمونه

یعنی جنین نداره کلا
خطرناک نیست فقط بارداری نمیشه بهش گفت چون جنین نداره کلا

از دکترتون نپرسیدین‌؟

سوال های مرتبط

فادیا❤ فادیا❤ قصد بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس❤️دلماه مامان امیرعباس❤️دلماه هفته سی‌وسوم بارداری