بارداری مولار نتیجه چیه

۸ پاسخ

مولار یه اسم دیگه داره به اسم بچه خوره . رحم پر میشه از یه چیزایی مثل خوشه انگور و هی تند تند بزرگتر میشه و رشد میشه ینی اصلا بچه ای نمیزاره تشکیل بشه و باید خیلی سریع کورتاژ بشی
من عید پارسال بارداری مولار شد رفتم کورتاژ شدم🫠

بدترین تجربه زندگیم

اسپرم ضعیف

باید کورتاژ بشه

هیچ دلیلی نداره یه نوع جهش ژنتیکی من مولار بودم پارسال ۳۰بزج۱کورتاژ کردم الانم مجدد بچه دارم سالمه هیچ مشکلی هم نداره بارداری مولار توجه خییییلی زیادی میخواد و یه دکتر خیلی ماهر ک کورتاژ خوب انجام بده

نتیجه اسپرم یا تخمک معیوب

بارداری مول با پوچ و خارج رحمی متفاوته

بارداری پوچ یا بچه خوره میگن بهش سقطه تهش

سوال های مرتبط

فادیا❤ فادیا❤ قصد بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد