۴ پاسخ

کورتاژ خیلی راحته من پارسال کورتاژ شدم
نیم ساعت ۲۵ دیقه کلا تو اتاق عمل بودم، بعدشم نه درد خاصی داشتم نه خونریزی.

منو بیهوش کرده بودن بعد فک میکردم ک هی میان هی میان و اینها بهوش اومدم تو اتاق دیگه ای بودم ولی خونریزی داشتم کموکی و..

راحت و بی درد هیچیییی نمی‌فهمی اصلا فک می‌کنی خوابی و کورتاژم نکردن

کورتاژ میری اتاق عمل با دوز پایین بیهوش میکنن بعد دستگاه میذارن داخل رحم با یه حالت انگار همچیو چرخ میکنه میاره بیرون بعد بهوش اومدن ولی دیگه هیچ دردی نداری

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری