سلام خانوما بتای ۱۰۴. برای هفته ۴ام کمه؟

۶ پاسخ

https://t.me/+rR00eEBhUExiNzU0
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@bahar2050

مبارک باشه عزیزم جوابش اومد. انشالله بخوشی بگذرونی و بغلش بگیری

خوب بسلامتی عزیزم مبارکت باش

سلام عزیزم ایتا برای مامانای زیر ۱۰ هفته گروه زدم.این پیام رو کپی کن یا ایدیم رو توی ایتا بزن بهم پیام بده تا لینک گروه رو بهت بدم😍 @sadaf_mah

چندروز تاخیری عزیزم

سلام عزیزم من سردخترم ۱۶۷ بود روز موعد. بالای ۵۰ مثبته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۴ ماهگی
مامان جان جانان
و تو دلی مامان جان جانان و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری