خانمهای عزیز تو هفته ۶ بتای ۵۶۸ کمه

۵ پاسخ

سلام عزیزم اره خیلی کمه حتما ۴۸یاعت بعد تکرار کن باید دوبرابر شده باشه و سونو حتما بده که ساک باید تشکیل شده باشه

عزیزم خودتودرگیر بتانکن بتای هرکسی متفاوته ۴۸ساعت دیگ دوباره بتابده باید ۲برابربشه اگ شد یعنی نرماله

دکتر من گفت بتا اصلا قانون یکسان واسه همه نداره ،نه بنطرم اوکیه

دیگه از هفته ۴ به بعد رو بتا مانور نده میره رو سونوگرافی... بعد هم بتا بالا پایین میشه

من تو 5هفته بتا دادم بالای 1000بود

سوال های مرتبط

مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرفری جونم🫄 مامان فرفری جونم🫄 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری