۶ پاسخ

آره عزیزم خوبه مهم اینه بالابره کم یا زیاد بودنش بخاطر زود یا دیر دادن آزمایشه

سلام عزیزم ببخشید من بارداری اولمه میشه راهنماییم کنیدمن الان تو هفته ی چهار هستم تیتر بتا دادم 705.5 هستش خوبه به نظرتون واس چهار هفته

که ببینه چقدر بیشتر یا کمتر شده دعا کنید خیلی بیشتر شده باشه

یکشنبه دکتر گفتش دوباره تکرار کنم

آزمایش بتا دادم مثبت شده بهداشت رفتم گفت ماه اولی

از کجا میدونی هفته ۳یا ۴ هستی

سوال های مرتبط

مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکزاد🫶🏾🍂 مامان نیکزاد🫶🏾🍂 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی