بتای 510.2برای هفته چهارم خوبه ؟احساس میکنم کنه

۵ پاسخ

خوبه بابا من ۲۰۰ بود

مال من با ۸روز تأخیر ۵۰۴بود درخواست دوستی میدم قبول کن

نه خوبه عزیزم

منم شنبه ازمایش دادم قبل از موعدم ۴۶۷ بود
امروز برم تکرار... شما چند روز تاخیر؟

حس میکنم کمه ۴۸ ساعت بعدش دوباره تکرار کن شاید ۴ هفته نیستی کمتری

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان چوری🐣 مامان چوری🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان نیکزاد🫶🏾🍂 مامان نیکزاد🫶🏾🍂 هفته سی‌وششم بارداری