دوستان عدد بتای ۶۹۸ برای هفته ی من خوبه؟ یا کمه؟

۴ پاسخ

خوبه مال منم شیشصد بود

اره خوبه

بله عالیه مبارکه

باید با دکترتون مشورت کنید دکتر باتستسترون مقایسه کینه مال من 973بود گفت کمه با تستسترون مقایسه کرد گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو👼🏻 مامان کوچولو👼🏻 هفته ششم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🥹 مامان هدیه خدا🥹 هفته پانزدهم بارداری