خانما عدد بتای بالا خوبه یا نه
آخه مال من ۳۶۰۰ بود



بارداری

۵ پاسخ

منم روز موعدم ۳۷۰۰ بود تو عدد آزمایشگاهم نوشته بود عدد ۱۰۰۰ ب بالا ینی چهار هفته

چند روز بعد تاخیر این بود عدد؟

چندم تاخیر این عدد بود؟

اره یعنی بارداریت خوب داره پیش می‌ره.‌..

اره بالا خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان دلناز مامان دلناز هفته سی‌ونهم بارداری