سونو دادین یه ساک یارداری داشتین الان برای من تازه ۶ هفته ام بعد ده روز قبل پریودی عدد بتام ۵۵۰ بود چند روز بعدش سونو دادم یه ساک بارداری بود ولی جنین نبود گفت زود اومدی دوباره باید برم سونو میشه از سونو بگی
هم هفته ایم عزیزم درخاست من پره درخاست بده همو داشته باشیم😍
اره عزیزم خوبه
اره عزیزم
بله گلم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.