خانما لطفا جواب بدین عدد بتای ۳۰۰در چهار روز تاخیر خوبه؟

۵ پاسخ

سونو دادین یه ساک یارداری داشتین الان برای من تازه ۶ هفته ام بعد ده روز قبل پریودی عدد بتام ۵۵۰ بود چند روز بعدش سونو دادم یه ساک بارداری بود ولی جنین نبود گفت زود اومدی دوباره باید برم سونو میشه از سونو بگی

هم هفته ایم عزیزم درخاست من پره درخاست بده همو داشته باشیم😍

اره عزیزم خوبه

اره عزیزم

بله گلم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان مامان بابک مامان مامان بابک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت قصد بارداری